2011. június 30., csütörtök

Segítség...

Nem tudom, hogy hogy kezdjem el. Asszem az elején fogom xD. Amikor elkezdtem írni ezt a blogot, tele voltam ihlettel, meg lelkesedéssel. A lelkesedésem óriási volt. Aztán egyszer csak puff, odalett az egész, de aztán ismét visszajött. 
Annyi ihletem volt, hogy nem tudtam vele mit kezdeni. Annyi ötletem volt, hogy merre induljak, hogy alig tudtam közülük dönteni. De végül kiválasztottam egyet és az alapján írom már egy ideje a sztorit. Aztán ismét rengeteg ötlet jött egyszer csak és megint választanom kellett. Mindig választottam a sok közül. De most zsákutcába jutottam. Nem tudom, hogy hogy folytathatnám. Tudom, hogy pont most van egy olyan résznél a történet, hogy erre mindenki azt mondaná, hogy Ugyan már, innen tök jól el lehet indulni!, de ez nem ilyen egyszerű. Valahogy nem akar jönni az ihlet. És akkor most jönne az, amiért elkezdtem írni ezt a bejegyzést. Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek! Egy kis segítséget a folytatáshoz. Ti hogy szeretnétek? Van valami ötletetek? Csak egy kis löket kellene, mert onnan szerintem újra menne már, csak most valahogy megakadtam. Csupán ennyit szerettem volna kérni.
Ha lenne ötletetek, azt ide megírhatjátok nekem: egyfarkaslany@hotmail.com
Előre is köszönöm, akire számíthatok. Most tényleg nagy 
szükségem van Rátok! :)


Puszii: Vii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése