2011. június 18., szombat

Kicsit gondolkodtam...

Igen, most jön az a rész, amit egy csomóan utálnak, köztük én is. De hát ha egyszer ez van, akkor ez van. A történet elején még rengeteg komment érkezett, de már egyre kevesebb. Van egy-két ember, aki mindig ír és nekik nagyon köszönöm, de ha nem kapok elég véleményt, akkor nem tudom megírni a következő fejezetet. :SS Nem tetszik vagy mi? Mert akkor mondjátok meg, hogy mi nem tetszik és lehet rajta változtatni. :D Csak én úgí gondolom, hogy 24 olvasóból össze lehetne hozni jópár kommentet. Amikor még nem volt ennyi, akkor még 10 komi is összejött, most meg már csak ilyen 2-3-4. Azt hiszem, hogy egy-két "azt tetszett benne, hogy..." vagy "az nem tetszett, hogy..., mert..." azért jó lenne... 
Arra a döntésre jutottam, hogy szünetelni fog a blog, de a döntésem SZERDÁIG megváltozhat. Viszont ez csak rajtatok múlik. :) Kicsit el vagyok keseredve, de mondom, szerdáig még megváltozhat a döntésem. Rajtatok áll! 


Puszii: Vii^^

11 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is NEEEEEEE:'(
    Ne tedd ezt velem :'(( :$:$
    Annyira szeretem ahogy írsz meg az egész történetedet..Mindig vártam már,hogy mi lesz Seth meg Elena között meg minden..
    De amúgy meg teljesen megértelek..hiszen 24 rendszeres olvasóból nem igaz,hogy nem képesek kommenteket írni...
    Szóval remélem,hogy észbe kapnak az emberek és megakadályozzák,hogy abbahagyd ezt a blogot..
    És rám számíthatsz mint hűséges olvasód:$
    pusziii♥

    VálaszTörlés
  2. Szióka Vii....
    Hát először is mentségemre legyen, hogy csak ma vettem a bátorságot, hogy teljesen elolvassam az egész történetedet! És csak annyit tudok mondani rá amint AngelGirl is!
    Imádom az írásod és egyszerűen nagyon jó az egész blogod! Kicsit néha előítéletes vagyok de a blogoddal pozitívan csalódtam! Kedvencek közt van a blogod és remélem a többiek is észbe kapnak és írnak komit is!
    ÉS remélem nem lesz ennek vége mert nagyon érdekel mi is lesz Seth és Elena románccal! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Vii!
    Én eddig csak olvasni szoktam a blogodat! De rájöttem mennyit is számot ha egy ember nem ír komit! Szégyellem is miatta magamat!
    Nagyon remélem mindenkinek megjön az esze és ír komit! ha nem kampány lesz! :P
    remélem folytatod! Nagyon is érdekel mi lesz ezekkel az újszülöttekkel!

    VálaszTörlés
  4. AngelGirl!
    Tőled mindig is kaptam a kommenteket, amiket nagyon köszönök, mert sokat jelentenek nekem :$ Szeretném nem abbahagyni, de hát ha ez így megy tovább :( De remélem, hogy nem fog :D

    Roaslie Hale!
    Jajj, nagyon örülök, hogy így tetszik! *__* Örülök, ha érdekel, hogy mi lesz Seth-tel és Elenával, mert hát vannak még ötleteim bőőőőőőven ;)

    Ella!
    Ne szégyelld magad, csak nekem nagyon sokat számít, hogy mit gondolnak az olvasóim és mi tetszik nekik és mi nem :D Hát...remélem, hogy fognak páran írni, mert már nem tudom, hogy mi legyen... :)

    Nagyon köszönöm, hogy írtatok *__*

    VálaszTörlés
  5. Szia Vii!
    Én eddig csak olvastam a történetedet, és nem írtam kommenteket, amiért bocsánatot is kérek tőled! De amugy nagyon tetszik az egész történet, és mindennap benézek, hogy nem-e tettél fel új fejezetet. :) És kérlek, hogy ne hagyd abba, mert engem nagyon érdekel az egész történet, imádom a megfogalmazásaidat, bár csak én is így tudnék fogalmazani. *-*

    VálaszTörlés
  6. Szia Vii!
    Én is olvasom a történetet, és szégyellem is magam amiért nem írtam eddig komit, de most már fogok. Egyet értek az előttem szólókkal, nagyon jó a blog és szuperül fogalmazol.
    Remélem nem hagyod abba.
    puszy

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Minden rész olvastam és bocsi, hogy nem írtam, de légyszi ne hagyd abba és imádom amúgy... ez a történet nekem nagyon sokat jelent ♥ tudom, hogy nem mindegyikhez írtam, de folytasd légy szíves:)
    puszi

    VálaszTörlés
  8. Vii (: Ne keseredj el! A történed rohadtjó:$ Tényleg nem jó érzés ha nem kapsz visszajelzést, de nálam általában igen ritka ha egyetlen komment is jön, ugyh már annak is örülök:D És azért te kapsz párat (: Legyél optimista (: Lehetne rosszabb is:/ Meg szt ne a többi ember miatt írd, hanem magad miatt, hogy megmutasd, mit tudsz, bármilyen közhelyesen hangzik(: Remélem, tudtam segíteni. (: És bocsi, rendszeresen olvasom, de én sem mindig szoktam kommentet írni:$ Végül remélem folytatod (: Csak ügyesen ;)

    VálaszTörlés
  9. Jajj, annyira aranyosak vagytok :$ Ez nekem nagyon sokat jelent :$ Hát...azt kell, hogy mondjam...már ma meggyőztetek :D És már csak azért is, hogy Minimí-t boldogítsam (gyönyörű irományát a chatbox-ban olvashatjátok), már azért megéri folytatni a blogot. De nem csak azért, hanem azért, mert van, aki olvassa és tetszik neki. :$ Köszönöm a visszajelzéseket. :$ :DD Előreláthatólag jövőhéten valamikor hét közben jön akkor a friss, de napot még nem tudok mondani :$ :D

    Puszi: Vii^^

    VálaszTörlés
  10. Nekem is nagyon tetszik a blog szuperul irsz es most hogy nekem is sikerult az osszes vejezetet amit felraktal elolvasni biztosan fogok kommentelni

    VálaszTörlés
  11. Jajj krisztikee nagyon köszönöm *__* Sokat számít, hogy mit gondolnak az olvasók...szerintem és nekem egy komment nagyon sokat jelent :))

    VálaszTörlés