2011. június 21., kedd

Morzsa a 19. fejezetből

Na hát, akkor ahogy ígértem, egy kis morzsa a fejezetből: (:


-Csssss… - próbált csitítgatni, kisebb nagyobb sikerrel. Még mindig sírtam, de már nem annyira. Hallottam, hogy a többiek valamit beszélnek, de nem értettem tisztán. Csak annyit tudtam kivenni, hogy Alice megérzett valamit. De többet nem. Meg igazából nem is figyeltem rájuk szinte. Hirtelen valami nekiugrott Nessie-nek, mire én hangosan felsikítottam. Nagyon megrémültem, nem tudtam, hogy mihez kezdjek.[...]


[...]Másik oldalamra érkezett Seth, éppen akkor, amikor Esme elkezdett húzni. Próbáltam visszanyúlni Sethez, de már nem értem el, ami miatt egy kicsit el voltam keseredve.

-Elena, most elviszlek hozzánk, oké? Ott te biztonságban leszel. – Esmé nézett komolyan a szemembe és magyarázta, hogy mire készül.

-Azt hogy érted, hogy én? A többiekkel mi lesz?

-Ők meg tudják védeni magukat, de most futás. – csuklómnál fogva húzott a kocsihoz. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Megint én az első *.*:$ Tiszta fanatikus lettem:PP♥
    De hallod ez kínzás...:$
    Kíváncsi leszek,hogy mi lesz ebben a fejezetben,nagyon jó megcsináltad ezeket a "morzsákat" *.*
    Jöjjön hamar az a 19.fejezet:$♥
    És benne vagy egy banner cserében?
    nálam válaszolj
    pusziii♥
    és siess a következővel

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ááá nagyon izgi, már kiváncsi vagyok mi lesz ebből pontosan. hamar hozd a 19. fejezetet!! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    nagyon siess a kövivel puszi ♥

    VálaszTörlés
  4. damascus titanium : the top notch - Vitanium-Arts.com
    damascus titanium : the top black titanium notch titanium sheet In this article, I show you the top titanium septum ring notch level of the best quality titanium 170 welder resin and titanium exhaust tips the top notch

    VálaszTörlés