2011. július 10., vasárnap

Szerintetek? :D



A minap egy blogon olvastam egy versenyről. A verseny őszig tart. Az a lényege, hogy 15 embernek kell jelentkeznie minimum, hogy elinduljon a verseny. A feltételeket megy egyéb dolgokat elolvashattok ITT! 
Ez egy több fordulós verseny és minden héten kiesik valaki. Pontozzák az írás, a blog arculatát és az olvasókkal való kapcsolatot is egyaránt. A szavazás menetét most nem írom le, mert el tudjátok olvasni az oldalon is. :D 
Na akkor a lényegre térek. Szerintetek megérné ezt a blogot benevezni? Vagy inkább még várjak egy következő versenyre? :D Kíváncsian várom a véleményeteket és őszintén. Ha azt mondjátok, hogy szerintetek még korán van hozzá, akkor azt is megértem. :D Szóval szerintetek? ;)


Puszii: Vii^^

3 megjegyzés:

  1. Szia! Jó a blogod!

    Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és irj komit és ha akarod követheted is
    köszi
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    Azért nézd meg hogy tudjam e indulhatok a versenyen..oda várom komiba a véleményt köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia, szerintem nyugodtan benevezhetsz (: Végülis semmit sem veszíthetsz, úgyhogy próbáld meg (: Kíváncsi vagyok hányadik lennél (:

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szerintem érdemes lenne :)
    Puszi

    VálaszTörlés