2011. július 24., vasárnap

Hír...

Hmm... Tudom, hogy elég rég volt friss, aminek meg van az oka. Nem minden alakul épp úgy itthon, ahogy annak kéne. 
Elnézést is kérek emiatt, de akkor inkább térjünk is a lényegre. A hét elején várható a friss. Aztán még valamikor a hét második felében is szeretnék hozni egy fejezetet - de nem tudom, hogy sikerül-e -, mert aztán két hétre elutazom. Miután hazajöttem, nekem két hétig suliba kell járnom, de azért szakítok időt a blogra és lesz mindkét héten egy-egy friss. Legalábbis én így tervezem. Aztán az első hét nekem megint kiesik, mert egyből elmegyünk osztálykirándulásra, de hétvégén már itthon leszek és akkor jön a friss.
Dióhéjban ennyi, amit most így közölni szerettem volna.
Legyetek rosszak! :D


Puszii: Vii^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése