2011. augusztus 26., péntek

Ömm...izé...

Hát igen. Feldugtam az orrom ide is. Tudom, tudom... Nem volt már jó rég friss, nagyjából egy hónapja... :( Csak hát ez a nyár sűrűbbre sikerült, mint terveztem. " hét tábor, aztán most 2 hétig suliba kellett járnom, angolra. Ja...szívás. Na mindegy. Lényeg, a lényeg, szeretnék hétvégén frisset hozni, de nem tudom, hogy sikerül-e, mert egyesületbe is kell mennem, hétfőn fix, hogy nem lesz friss, mert akkor is egyesületben leszek, kedd, szerda várható legközelebb újra friss. Aztán meg, fájó szívvel kell mondanom, de kezdődik a suli. Csütörtök lesz az elő nap, ami szerintem tök hülyeség, mert azt a 2 napot már miért nem bírták megadni? Nem is fogunk semmit se csinálni, szóval rendesen csak pénteken kezdődik a suli, amit meg ha úgy veszünk, akkor csak egy nap, aztán hétvége. Tök hülyeség...na mindegy. Azt akartam még mondani, hogy 2. héten nem lesz friss, mert osztálykirándulásra megyünk, de hétvégén már hozom az új fejezetet. Már, ha van még olvasom. Ha van, akkor szuper, ha nincs, akkor így jártam. Meglátjuk majd.
Addig is legyetek ám rosszak.
Puszii: Vii^^

1 megjegyzés: