2012. augusztus 1., szerda

Frissről

Hát sziasztok!

Gondolom észrevettétek, hogy már eléggé rég óta semmi frissítés nincs a blogon. Na hát ennek is megvan az oka, de inkább térjünk a lényegre.
Igazság szerint valahogy ráuntam erre a sztorira. Szóval szerintem már nem nagyon van értelme folytatni, úgyhogy szerintem ennyi volt.
Köszönöm mindenkinek, aki olvasta a történetet és mindig írt hozzá 1-2 jó szót. Nagyon hálás vagyok nektek, de ez most ennyi volt. Biztos, hogy jelentkezni fogok még más történettel/ történetekkel, de egyenlőre nem igazán.
Köszönök mindent Nektek.

Vii.

1 megjegyzés:

  1. Szia
    Két nappal ezelött tévedtem ide a blogodra, nagyon tetszett amit eddig olvastam, csak azt sajnálom hogy nem fejezted be.
    Gondoltam jelzek, hogy még, ennui év után is van olyan a kit érdekel a történet.
    Nem szeretnélek megbántani, de szerintem, ha Márti elkezdted, Akko illett Volga összekaparni egy kis kitartást, hogy be tudd fejezni.
    Puszi

    VálaszTörlés